AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
TMVW servicelijnen
Stropstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: Sofie Van Hoecke
Tel: +9 2410617 E-mail: aankoop@farys.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=224788
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AF-8470-15-001 BIS: Het ontwerp en de realisatie van de kleedkamers Snaaskerke te Gistel
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De stad Gistel wenst nieuwe kleedkamers ter vervanging van de bestaande kleedkamers gelegen in de Dorpsstraat 38E, te Gistel, Snaaskerke. Hiervoor wil de opdrachtgever een partner aanstellen die via een Design and Build formule de nieuwbouw van de kleedkamers van A tot Z zal uitwerken, realiseren en opvolgen. Hierbij dient men op basis van het programma van eisen een doelgericht ontwerp en plan van aanpak voor de nieuwbouw op te maken, en dit vervolgens te realiseren.
De opdrachtnemer dient evenwel rekening te houden met het maximale budget van ? 270 000 (excl. btw) voor de volledige uitwerking en realisatie van het project.
De vermoedelijke startdatum is april 2016.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Conform art. 61 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- Erkenning
- Tevredenheidsattesten
- Attest Orde van Architecten
Klasse 2, Categorie D
De inschrijver dient aan te tonen dat hij in staat is de opdracht naar verwachting uit te voeren op basis van een opgave van referenties van gelijkaardige opdrachten.
Deel ontwerp:
Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens één (1) relevante referentie, inclusief tevredenheidsattest bijvoegen. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste drie jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes instond voor een ontwerp van een uitbreidings-, renovatie- of nieuwbouwproject met inbegrip van de opmaak en het indienen van de bouwvergunning.
De voorgelegde referentie dient betrekking te hebben op een project dat werd uitgevoerd of in uitvoering is. Indien referenties van opdrachten in uitvoering worden voorgelegd, dienen deze opdrachten minstens 6 maanden in uitvoering te zijn tot tevredenheid van de opdrachtgever op het moment van de datum van indiening van de offertes.
Deel uitvoering:
Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens drie (3) relevante referenties, inclusief tevredenheidsattesten bijvoegen. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste vijf jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes gelijkaardige werken met een minimale waarde van ? 250 000 (excl. btw) heeft uitgevoerd.
De voorgelegde referenties dienen betrekking te hebben op projecten die minimaal voorlopig werden opgeleverd.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Het conceptueel voorstel, Weging: 50
Criterium 2: Globale en forfaitaire prijs van het voorgestelde project, Weging: 40
Criterium 3: Timing, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 11/02/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
12/02/2016 - 23:59
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij: mevr. Sofie Van Hoecke sofie.vanhoecke@farys.be, tel. 09/241 06 17).
Voor technische inlichtingen kunnen de inschrijvers terecht bij mevr. O. Roels, (Ofelia.Roels@farys.be, tel. 0472/60 65 90).
De inschrijver is verplicht zich ter plaatse te vergewissen van de bestaande toestand en de moeilijkheidsgraad van de uitvoering van deze opdracht.
Het plaatsbezoek zal doorgaan na afspraak, gelieve hiervoor contact op te nemen met mevr. O. Roels (tel. 09/241 06 22 of per e-mail : Ofelia.roels@farys.be).
OPGELET: de opdrachtdocumenten zijn kosteloos te verkrijgen op eenvoudige aanvraag op volgend e-mailadres: aankoop@farys.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/01/2016