AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Autonoom Gemeentebedrijf Nijlen
Kerkstraat 4, BE-2560 Nijlen
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatie zwembadtegels gemeentelijk sportcentrum Nijlen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Sportcentrum zwembad, 2560 Nijlen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renovatie zwembadtegels gemeentelijk sportcentrum Nijlen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Op zijn technische bekwaamheid aan te tonen dient de inschrijver op straffe van nietigheid drie tevredenheidsattesten bij zijn offerte tevoegen, waaruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste vijf jaren voor de datum van de aanbesteding tegelwerken (nieuwbouw of renovatieprojecten) heeft uitgevoerd tot tevredenheid van de opdrachtgever, telkens met een minimum aanbestedingsbedrag van 0.1 miljoen euro excl. btw. Enkel projecten die zijn opgeleverd komen in aanmerking. Eén van deze referenties moet verplicht betrekking hebben op een zwembad. De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor navraag te doen over de kwaliteit van de geleverde werken
elk van de voorgelegde tevredenheidsattesten moet volgende gegevens bevatten:
- identificatie van de opdrachtgever;
- naam, functie en telefoonnummer van de verantwoordelijke van de opdrachtgever;
- aannemingsbedrag;
- aard van de werken;
- plaats en datum van uitvoering.
Vereiste erkenning: D10 (Tegelwerk), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/2/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 60.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
-Betalingstermijnen en methode : Het dossier is uitsluitend DIGITAAL te verkrijgen door overschrijving van 60.00 EUR (incl. BTW) op rekening IBAN BE98 4529 1681 3193 van EssaConsult bvba, Halensebaan 35 te 3290 Diest, met vermelding van het juiste besteknummer. Gelieve uw e-mail adres te vermelden.
-Referentienummer van het dossier : 14802
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
25/2/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
25/2/2016 - 10:00
Plaats: Technische Dienst, Koningsbaan 77 te 2560 Nijlen
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: De bevoegde schepen en het diensthoofd van de technische dienst, of hun afgevaardigden.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/1/2016