Tussengemeentelijke Maatschappij Der Vlaanderen Voor Watervoorziening

DOM-027-09-281-Z: Het uitvoeren van omgevings-, riolerings- en beplantingswerken in het kader van de herinrichting van de publieke ruimte in de dorpskern van de gemeente Brakel - Fase 1.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Tussengemeentelijke Maatschappij der Vlaanderen voor Watervoorziening
Stropstraat 1, BE-9000 GENT
Contact: Rombaut Patrick Désiré
E-mail: patrick.rombaut@farys.be
Internet adres(sen): www.farys.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=224115https://eten.publicprocurement.be/etendering/prepare.do?tile=selectAuthentication&extWS=TMVW-DOM-060-12-001-Z-F05&userType=SUPPLIER&language=nl
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
DOM-027-09-281-Z: Het uitvoeren van omgevings-, riolerings- en beplantingswerken in het kader van de herinrichting van de publieke ruimte in de dorpskern van de gemeente Brakel - Fase 1.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Brakel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
DOM-027-09-281-Z: Het uitvoeren van omgevings-, riolerings- en beplantingswerken in het kader van de herinrichting van de publieke ruimte in de dorpskern van de gemeente Brakel - Fase 1.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Financiële en economische draagkracht: de minimumvoorwaarden van financiële en economische aard overeenkomstig de wetgeving betreffende de erkenning van aannemers van werken zijn voldoende. Indien de aannemer over de erkenning beschikt is voldaan aan dit criterium.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 6, Categorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/02/2016-16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja , Prijs: 550.00 EUR
Betalingstermijnen en -methode:  Aankoop/afhalen bescheiden:
a) Het dossier wordt opgestuurd mits voorafgaandelijke storting van ? 550,00 (incl. verzendingskosten en 21% btw) op BE28 3630 9305 9820 van Atelier Ruimtelijk Advies (met vermelding van btw-nr. en besteknummer DOM-027-09-281-Z);
b) ofwel kunnen ze worden afgehaald in de burelen van Atelier Ruimtelijk Advies, Gitschotellei 150 te 2600 Berchem. Betaling contant. De factuur wordt u nadien opgestuurd;
c) CD-rom zonder verzendkosten = ? 25,00 (excl. btw)
 Inzage bescheiden:
Op het kantoor van Atelier Ruimtelijk Advies, Gitschotellei 150 te 2600 Berchem van 10.00u tot 12.00u en van 14.00u tot 16.00u, elke werkdag uitgezonderd 's zaterdags.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 29/02/2016-09:30
IV.3.7. Omstandigheden waarin de offertes worden geopend: datum: 29/02/2016-09:30
Plaats: TMVW, Stropstraat 1 te 9000 Gent
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/01/2016

Annonces similaires du BDA :