AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Kerkfabriek O.L.Vrouw van Gedurige Bijstand te Ekeren
Frans Standaertlei 52, BE-2180 Ekeren
Contact: Bob Bulens
Tel: +32 36516855 E-mail: bob.bulens@telenet.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=224294
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Herstel- en Restauratiewerken aan de kerk van O.-L.-Vrouw van Gedurige Bijstand te Sint Mariaburg. Fase 3/ Gevels + Glas-in-lood-ramen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Ekeren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Herstel- en restauratiewerken aan de kerk van O.-L.-Vrouw van Gedurige Bijstand te Sint Mariaburg. Fase 3: gevels + glas-in-loodraam
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
RSZ-attest 3de kwartaal 2015
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 4 : tot 900.000 EUR, Categorie: D of ondercategorie D21 of D24
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/02/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 229.90 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De aanbestedingsdocumenten worden enkel verzonden. Ze worden verstuurd na voorafgaandelijke storting op het rekeningnummer BE 98 645114359193 bij de Bank Van Breda met vermelding dossier Kerk OLV van Gedurige Bijstand te Sint Mariaburg fase 3: gevels en glas-in-loodramen. Na betaling ontvangt u een link naar de documenten en wordt een papieren versie van het aanbestedingsdossier per post bezorgd.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
22/02/2016 - 13:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
22/02/2016 - 13:00
Plaats: Parochiecentrum, Frans Standaertlei 52, 2180 Ekeren
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/01/2016