Vlaamse Overheid, Departement Mobiliteit En Openbare Werken, Maritieme Toegang

16EF201522 - Haven van Antwerpen - 1021 - Renovatie van de deur en de deurkamer 4 van de Boudewijnsluis.


KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Vlaamse Overheid, Departement Mobiliteit en Openbare Werken, Maritieme Toegang
Steenlandlaan 2, BE-9130 Kallo
Contact: Stefaan Rosseeuw
Fax: +32 7302553 E-mail: stefaan.rosseeuw@mow.vlaanderen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=218364https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=Maritieme+Toegang-16EF%2F2015%2F22-F02
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
16EF201522 - Haven van Antwerpen - 1021 - Renovatie van de deur en de deurkamer 4 van de Boudewijnsluis
II.1.2. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
16EF/2015/22 - Haven van Antwerpen - 1021 - Renovatie van de deur en de deurkamer 4 van de Boudewijnsluis.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE
Openbaar.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4. OVERIGE NADERE INLICHTINGEN:
Wijzigingsbericht 3:
Hieronder vindt u een aantal verduidelijkingen betreffende een aantal posten:
- De tekening ST281-9148/1.5 naar waar verwezen wordt is niet relevant voor deze aanbesteding.
- Bij de nieuwe opstelling van de zijdelingse geleidingswielen wordt de HEM 240 ligger aangepast en wordt verbonden aan een ligger HEB320. De ligger HEB320 is momenteel niet aanwezig, aangezien het een plan van uitvoering van de Kallosluis is en bedoeld is om het principe weer te geven. Het te maken ontwerp moet voorzien in voldoende verstevigingen opdat er zijgeleidewielen in de wangen kunnen worden geïnstalleerd.
- Verduidelijking post 154: op dit moment zitten er geen slijtagebussen in de T-stukken. Echter, met de nieuwe pendels zal er geen T stuk gemonteerd worden. Post 6.4 voorziet wel om slijtagebussen worden voorzien in de T-stukken (die dan enkel als reserve dienen). Dit is D-glide (licht blauw). Het plan is ST234-8479 (zie hierbij gevoegd)
- Post 161: Controle en opmeten van de kabeltrommel : De controle op scheuren (met dye-check) gaat over de lassen en over de groeven (volledige cilinderomtrek)?
- Post 192/193 aanleveren van standaard/biologisch afbreekbare smeermiddelen: aangaande het smeervet kan men uitgaan van ongeveer 125 Kg. ervan uitgaande dat alle leidingen en lagers afgevuld moeten worden.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 06/01/2016

Annonces similaires du BDA :