AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Ziekenhuis Maas en Kempen
Mgr. Koningsstraat 10, BE-3680 Maaseik
Contact: De heer Luc Demyttenaere
Tel: +32 89509301 Fax: +32 89509401 E-mail: L.Demyttenaere@zmk.be
Internet adres(sen): www.zmk.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot kandidaatstelling - NIEUWBOUWZIEKENHUIS - integrator LAN- en WLAN-netwerken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Ziekenhuis Maas en Kempen, Diestersteenweg, 425 te 3680 Maaseik
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Ziekenhuis Maas en Kempen (ZMK) zal in de toekomst de ziekenhuisactiviteiten concentreren op één plaats. Het nieuwe ziekenhuis wordt gebouwd op het grondgebied van de stad Maaseik. De ingebruikname van het netwerk is voorzien voor het najaar van 2016. De werken aan de ruwbouw zijn medio 2014 gestart. De nieuwbouw bestaat uit zes gebouwen die via doorgangen met elkaar verbonden zijn.
Het betreft een opdracht opgedeeld in 2 percelen
Kandidaten kunnen zowel voor 1 als voor beide percelen inschrijven.
Kandidaten die voor beide percelen inschrijven genieten de voorkeur.
OPGELET: Dit is een 2-stapsprocedure waarbij in een 1ste fase via een oproep van kandidaten een aantal geselecteerden weerhouden worden op basis van vooraf bepaalde selectiecriteria. In een 2de fase worden de geselecteerden uitgenodigd om, op basis van het bestek, een offerte in te dienen die na onderhandeling resulteert in een 'best and final offer'.
OPGELET: Het bestek zal enkel bezorgd worden aan de in de 1e fase ("kandidatuurstelling") geselecteerde kandidaten.
Voor gedetailleerde informatie kan men zich wenden tot : Sabine Bayen - diensthoofd ICT - 089/509.304 - S.Bayen@zmk.be
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: leveren, installeren en onderhouden van het LAN netwerk
Korte beschrijving:
leveren, installeren en onderhouden van het LAN netwerk
Perceel 2: leveren, installeren en onderhouden van het draadloos netwerk
Korte beschrijving:
leveren, installeren en onderhouden van het draadloos netwerk
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of van vereffening verkeert, zijn werkzaamheden heeft gestaakt of een gerechtelijke reorganisatie heeft bekomen, of in een overeenstemmende toestand verkeert als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale wetgevingen en reglementeringen;
- geen aangifte heeft gedaan van zijn faillissement, geen procedure van vereffening of van gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem en niet het voorwerp is van een gelijkaardige procedure bestaande in de nationale wetgevingen en reglementeringen;
- niet veroordeeld is geweest, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast;
Daarnaast zal de aanbestedende overheid zich ervan verzekeren dat de inschrijver:
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- zich niet in ernstige mate heeft schuldig gemaakt aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van inlichtingen opvorderbaar in het kader van de kwalitatieve selectie.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
De jaaromzet gerealiseerd in het jaar 2014 moet minstens 5 miljoen EUR bedragen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
perceel 1 : De omzetwaarde van elke referentie dient minstens 300.000 EUR te bedragen over de laatste 3 jaren. De inschrijver vult voor elke referentie een informatiefiche in.
perceel 2 : De omzetwaarde van elke referentie dient minstens 150.000 EUR te bedragen over de laatste 3 jaren. De inschrijver vult voor elke referentie een informatiefiche in.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 8/2/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: via overschrijving op BE 10 091-0125590-04 (GKCCBEBB)
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
9/2/2016
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 6/1/2016