AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
EMMAUS VZW
Edgard Tinellaan 1c, BE-2800 Mechelen
Contact: De heer Dirk Schadick
Tel: +32 15304479 Fax: +32 15304488 E-mail: dirk.schadick@emmaus.be
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Huren van CPAP toestellen, luchtbevochtigers en dienstverlening naar de patiënt - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, plaats van levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: volgende locaties Campus Rooienberg, Rooienberg 25 te 2570 Duffel Campus Leopoldstraat, Leopoldstraat 2 te 2800 Mechelen Campus Zwartzustersvest, Zwartzustersvest 47 te 2800 Mechelen Psychiatrisch Ziekenhuis Duffel, Stationsstraat 22C te 2570 Duffel
II.1.4. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht omvat een "vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking" voor de sluiting van een raamovereenkomst met één inschrijver voor het plaatsen en onderhouden van CPAP toestellen en luchtbevochtigers, hetzij tijdens consultatie van de patiënt bij de behandelende arts, hetzij bij de patiënt thuis en dit over een periode van 48maanden.
De opdracht omvat tevens een ondersteuning van de behandelende arts door een gekwalificeerde medewerker van de inschrijver.
Omvang van de opdracht:
Voor het AZ Sint Maarten (3campus structuur) gaat het over ongeveer 200 patiënten op jaarbasis.
Voor het Psychiatrisch ziekenhuis gaat het over ongeveer 400 patiënten op jaarbasis.
Een aangroei van ongeveer 10% op jaarbasis is realistisch.
Verdere verloop van deze procedure:
Publicatie van de opdracht februari 2015
Opening offertes maart 2015
Gunning en sluiting van de opdracht april - mei 2015
Vermoedelijke aanvang van de opdracht mei 2015
II.2. TOTALE DEFINITIEVE WAARDE VAN DE OPDRACHT/OPDRACHTEN:
486878.40 EUR Zonder BTW .
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op:
Criterium 1: Prijs, Weging: 35
Criterium 2: Technische waarde, Weging: 20
Criterium 3: Ondersteuning, Weging: 35
Criterium 4: Dienst na verkoop, Weging: 10
AFDELING V. GUNNING VAN EEN OPDRACHT
Opdracht nr 1. Perceel : Huren van CPAP toestellen, luchtbevochtigers en dienstverlening naar de patiënt
V.1. Datum van de beslissing tot gunning van de opdracht: 28/4/2015
V.2. Aantal ontvangen inschrijvingen: 4
V.3. Naam en adres van de ondernemer aan wie de opdracht is gegund:
Linde Homecare Belgium bvba
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 4/1/2016