Stad Vilvoorde

Verbouwen van de voorvleugel van het administratief centrum Kursaal



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  stad Vilvoorde
Postadres :  stadhuis - Grote Markt , BE - 1800   Vilvoorde
Contactpersoon:   De heer Fabrice Van Droogenbroeck
Tel:   +32 22554626
Fax:   +32 22554786
E-mail:   fabrice.van.droogenbroeck@vilvoorde.be
Internetadres(sen):   www.vilvoorde.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Verbouwen van de voorvleugel van het administratief centrum Kursaal  
Referentienummer:   GL/beh 2018-11
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45262700
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE241
Voornaamste plaats van uitvoering:   Kursaalstraat, 1800 Vilvoorde
II.2.4. Beschrijving
Verbouwen van de voorvleugel van het administratief centrum Kursaal  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Leveringstermijn  -  weging:   40
Prijs  -  weging:   60
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2018-11-05
Einde (dd/mm/jjjj):   2019-06-07
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de omzet van de laatste drie boekjaren in de prestaties waarop de opdracht betrekking heeft.Een bijpassende bankverklaring.
Eventuele minimumeisen:
1. Een verklaring betreffende de omzet van de laatste 2 boekjaren

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst met minimaal de drie voornaamste klanten gedurende de afgelopen drie jaar met het totaal bedrag van de uitgevoerde prestaties per jaar (het totaal bedrag van de prestaties aan minstens één van de drie voornaamste klanten moet minimaal gelijk zijn aan het totaal bedrag van de offerte).Minimum 3 attesten van goede uitvoering van werken.

Eventuele minimumeisen:
1. Minimun 2 referentiedossiers, waarvan minstens 1 moet gelijk of hoger zijn aan het totaal van de offerte.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 2


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-09-25   15:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2019-01-23
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-09-25
Plaatselijke tijd:   15:00
Adres:   Stadhuis (inkom Lange Molensstraat), zaal Frans Poot, 2de verdieping Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel (Etterbeek)

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
U kan binnen een termijn van 15 dagen, vanaf de kennisgeving een vordering tot schorsing indienen bij de Raad van State.U kan een beroep tot nietigverklaring instellen binnen een termijn van zestig dagen na kennisgeving van de beslissing. Het verzoekschrift moet ofwel per post aangetekend verzonden worden naar de griffie van de Raad van State, Wetenschapsstraat 33 te 1040 Brussel, ofwel volgens de elektronische procedure ingediend worden op de website http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl.

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-08-17

Annonces similaires du BDA :