Ocmw Merelbeke

Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst: hoog-laagbaden en douchebrancards - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  OCMW Merelbeke
Postadres :  Poelstraat 37 , BE - 9820   Merelbeke
Contactpersoon:   Mevrouw Lenie Van Heesvelde
Tel:   +32 92107116
E-mail:   lenie.vanheesvelde@ocmwmerelbeke.be
Internetadres(sen):   www.ocmw.merelbeke.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst: hoog-laagbaden en douchebrancards - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   2018/109
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  44410000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA

II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Hoog-laagbaden  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE234
Voornaamste plaats van uitvoering:   WZC het Lindeken, Kloosterstraat 24A te 9820 Merelbeke
II.2.4. Beschrijving
Leveren en installeren van hoog-laagbaden.   Eén daarvan zal onmiddellijk afgenomen worden en dient eerst geïnstalleerd te worden in het huidige woonzorgcentrum (WZC) en nadien (datum later te bepalen) naar het nieuwe WZC; de andere baden dienen geïnstalleerd te worden in de gemeenschappelijke badkamers van het nieuwe WZC (datum later te bepalen).  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Service onderhoudscontract  -  weging:   10
*  Kwaliteit van de dienstverlening en ondersteuning / opleiding aan personeel OCMW Merelbeke  -  weging:   5
*  Kwaliteit van de aangeboden toestellen en verplichte opties  -  weging:   40
Prijs  -  weging:   45
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   2

II.2.1. Benaming
douchebrancards  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE234
Voornaamste plaats van uitvoering:   WZC het Lindeken, Kloosterstraat 24A te 9820 Merelbeke
II.2.4. Beschrijving
Leveren en installeren van douchebrancards in de gemeenschappelijke badkamers van het nieuwe WZC (datum later te bepalen).  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Kwaliteit van de aangeboden toestellen en verplichte opties  -  weging:   40
*  Kwaliteit van de dienstverlening en ondersteuning / opleiding aan personeel OCMW Merelbeke  -  weging:   5
Prijs  -  weging:   55
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst met referenties van gelijkaardige opdrachten, gedurende de afgelopen drie jaar, met vermelding van:- bondige samenvatting van de opdracht- totaal bedrag (incl. btw) van de opdracht- naam en adres van de zorginstelling- contactgegevens van de aankoper van de betrokken zorginstelling (tel + email)

Eventuele minimumeisen:
1. Een lijst met minimaal vijf referenties van gelijkaardige opdrachten, gedurende de afgelopen drie jaar, met vermelding van:
- bondige samenvatting van de opdracht
- totaal bedrag (incl. btw) van de opdracht
- naam en adres van de zorginstelling
- contactgegevens van de aankoper van de betrokken zorginstelling (tel + email)


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-07-17   09:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-10-15


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvanstate.be
Internetadres(sen):   www.raadvanstate.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-06-21

Annonces similaires du BDA :